Recenzja HoneyColor.com



Hej! 

Mój semestr prawie się skończył i teraz czekają mnie 3 tygodnie leżenia i nic nie robienia. :) Mam zaplanowanych dużo recenzji, więc środy będą pracowite. A wy kiedy zaczynacie ferie? Bez dalszego gadania, zapraszam do recenzji ;0


 Candy/King Size Brown 




Soczewki wyglądają dość naturalnie, oprócz tego, że mają dość grubą czarną krawędź (nvm jak to inaczej nazwać xd) Średnica nie jest zbyt duża, ma tylko 14.5 mm, ponieważ tym razem stawiałam na naturalny wygląd oka. Mino, że mam jasny kolor oczu, nie wyglądają na mnie sztucznie i nie jest to oczywiste dla wszystkich, że noszę soczewki. Krzywizna wynosi 8.8 mm, a nawodnienie 38% . Produkt dostępny jest w 6 różnych kolorach. 



Przyszły zapakowane, w ochronną folię, żeby nic im się nie stało, z darmowym pudełeczkiem na soczewki. 



Soczewki są bardzo wygodne, mogę w nich chodzić cały dzień, bez uczucia dyskomfortu. Są idealne do chodzenia na co dzień, jak i do cosplay'u. Dzięki nim wygląda się bardzo uroczo, słodko i niewinnie, a w moim przypadku jakbym miała 10 lat xd





To moje pierwsze brązowe soczewki i muszę przyznać, że miałam dużo szczęścia. Wyglądają na prawdę uroczo *^* Jeśli szukacie brązowych soczewek, które będą dobrze wyglądać na niebieskich oczach, to jak najbardziej je polecam. :) 


W porównaniu do ostatniej recenzji, ta jest bardzo pozytywna xd Mam nadzieję, że w jakiś sposób pomogłam :) Na tym kończę i do zobaczenia w środę :) 
Tamaako



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.