Peripera Peri's Tint Water

Hej!


Przybywam z nowym postem i wyjaśnieniami, czemu nie pojawił się on w poprzednim tygodniu. Zrobiłam sobie kolczyk w nosie i ze względu na to nie mogłam się malować oraz nie wyglądałam zbyt wyjściowo xd To była jednorazowa nieobecność, i wszystkie posty będą umieszczane zgodnie z planem.  


 Peri's Tint Water 


Ten produkt jest prawdopodobnie najbardziej znany z firmy peripera. Tint ma bardzo wodnistą konsystencję<co możemy stwierdzić po nazwie> Posiada w sobie owocowe ekstrakty zawierające witaminy, które mają odżywiać usta. Pojemność wynosi 8ml.



 Jak możemy zauważyć, opakowanie jest bardzo ładne i szykowne, z wieloma obrazkami. Na pudełku napisane są składniki produktu i instrukcja jak nakładać tint na usta.





Jak wspominałam, tint jest bardzo wodnisty i przy aplikacji może wlać się do ust. Mimo, że wygląda na niewielki, ma w sobie dużo produktu i jest bardzo wydajny. Mam go już dwa miesiące i używam go codziennie,, a jak widać niewiele z niego ubyło. Kolor utrzymuję się na ustach całkiem dobrze, jeśli nie jemy ani nie pijemy, < do 4h-6h>  kiedy zaraz po nałożeniu np. napijecie się prawie całkowicie znika. Im więcej się go nałoży, tym mocniejszy efekt daje. Produkt występuję w pięciu kolorach. Najpopularniejszy z nich to Cherry Juice, ja mam #2 Pink Juice. 


<zapożyczone od wujka google> 





Jestem bardzo zadowolona z tego tintu. Zapomniałam dodać, że bardzo łatwo można zrobić nim gradient na ustach. To wszystko na dzisiaj, mam nadzieję, że recenzja była pomocna :) Do następnej środy, pa. 
Tamaako

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.