Innisfree Smart Foundation Perfect Cover


Hej!

Miała być recenzja ubrań, ale plany nieco się zmieniły, bo pogoda nie sprzyjała żadnej sesji zdjęciowej. Ale za to mam dla was recenzję podkładu z innisfree i planuję wprowadzić różne nowe koncepty, żeby blog nie był nudny. 


 Smart Foundation Perfect Cover  



To pierwszy raz, kiedy kupiłam podkład z firmy innisfree. Z racji tego, że moja skóra była ostatnio w złym stanie, szukałam czegoś co byłoby lekkie i nie spowodowało dodatkowych problemów skórnych. Zaczęłam szukać takiego bb creamu/podkładu i znalazłam ten. Nie kupiłam go bazując tylko n tym, że Bloggerki mówią o tej firmie dobre rzeczy, sama musiałam sprawdzić skład. 
Co do opakowania, wygląda ono bardzo ono profesjonalnie, przeważa tu kolor biały z brązowymi akcentami. 





Podkład zawiera w sobie 15g produktu, oraz SPF 33 PA+++ , wydaje mi się, że są tylko trzy kolory #13 #21 #23
Producent obiecuję, że podkład zapewni nam wysokie krycie, dopasuję się do skóry, oraz, że będzie długotrwały.

Używam tego podkładu od dwóch tygodni i muszę przyznać, że jestem bardzo zadowolona i co najważniejsze kolor się zgadza. Co do krycia, jak dla mnie jest średnie,a nie wysokie, ale może to zależeć od tego jak nakładmy podkład, ja nakładam gąbką. Bardzo ładnie dopasował się do mojej skóry, żadne suche skórki się nie odznaczały, nie spowodował u mnie żadnych problemów skórnych. A co najlepsze, jest trwały tak jak obiecywał producent! Sprawdziłam to raz kiedy zrobiłam sobie drzemkę, a kiedy się obudziłam wyglądał tak jak przed zaśnięciem xd Mimo, że ma średnie krycie zostawia za sobą "dewy glow" za co bardzo go lubię. 


 
(przed drzemką-po drzemce);0



Jestem bardzo zadowolona z tego zakupu i myślę, że jeszcze kiedyś go kupię ;D  Zacznę pracę nad lookbookiem, kiedy pogoda będzie lepsza, bo teraz jest bardzo zimno ;/ Do następnej środy.

Tamaako




0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.