Mizon Snail Recovery Gel Cream



Hej! 

Wracam do was z nową recenzją. Zdecydowałam, że nowe posty będą się pojawiały co tydzień, bo nie chcę znowu zaniedbać tego bloga. Okazało się, że prawie wszystkie moje zamówienia, przyjdą na początku kwietnia ;---; Więc musicie trochę poczekać, a teraz zapraszam do recenzji. 


Mizon Snail Recovery Gel Cream  

Jest to regenerujący krem o żelowej konsystencji dla osób zmagających się z przebarwieniami trądzikiem oraz bliznami potrądzikowymi. W swoim składzie ma 74% wyciągu ze śluzu ślimaka, adenozynę oraz kwas hialuronowy. 




Po użyciu kremu możemy zauważyć, że jest bardzo lekki, szybko się wchłania oraz pachnie jak dziecięcy puder. Gdy go kupiłam działał rewelacyjnie, uspokajał moją cerę, blizny regenerowały się szybciej, ale po dłuższym stosowaniu mam wrażenie, że nie działa on tak dobrze jak kiedyś. Stosuję go codziennie jako bazę pod bb cream i mam wrażenie, że moja skóra się do niego przyzwyczaiła. Mimo tego wciąż lekko nawilża i zostawia bardzo przyjemne uczucie na skórze.  Co do opakowania to jest to krem w tubce, która jest różowa i wygląda bardzo ładnie w porównaniu ze starym opakowaniem.

To już wszystko na dzisiaj, wiem, że ten post był bardzo krótki, ale myślę, że w był w jakimś stopniu przydatny :) Pa, pa.
Ocena: 2,5/5 

Tamaako

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.