Etude House Lock'n Summer Precious Mineral Proof Any Cushion


Hej!

Spóźniłam się jeden dzień z recenzją, wiem... Ale wczoraj wróciłam późno do domu i nie miałam jak jej napisać, poza tym zdjęcia przy sztuczny świetle nie są ładne. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zrobić recenzję na temat ubrań, które zamówiłam. Niestety jeszcze ich nie dostałam... Bez przedłużania, zapraszam na recenzję! 


 Lock'n Summer Precious Mineral Proof Any Cushion

BB cream'y w formie cushion są teraz bardzo popularne w Korei, ze względu na łatwość aplikacji i praktyczność. Producent zapewnia nas, że produkt wybieli naszą skórę, będzie absorbował sebum, oraz pozostawi efekt zdrowej i świetlistej cery. 




Opakowanie produktu jest bardzo poręczne i wytrzymałe. W środku znajduję się wielkie lusterko, które umożliwia nam zrobienie całego makijażu. Będzie wspaniale sprawdzać się w podróży.
Co do koloru, producent zapewnił nam dwa do wyboru. Mój to N02 Light Beige. Mówię od razu, że jest on prawie biały, więc radziłabym uważać. Jednak dla mnie jest on w idealnym kolorze. Wpadają one w tony żółte. Ma też SPF50+/ PA+++. :0. Pudełko zawiera 15g produktu.  


 

Cream ten ma średnie krycie i kwiatowy zapach, który jest lekko wyczuwalny na skórze. Do produktu dostajemy również gąbeczkę, dzięki której nasz makijaż będzie wyglądał naturalnie. Niewielka ilość wystarczy na pokrycie całej twarzy, można także budować warstwy. Jest też bardzo trwały. 

 

Kiedy produkt nam się skończy, nie musimy kupować nowego zestawu, tylko wkłady. 


Również fajne w tym produkcie jest to, że możemy go sobie dołożyć kiedy chcemy i nie będzie widać tej ingerencji, bo momentalnie dopasuje się do twarzy. Jest on również bardzo szybki w aplikacji. 

Mam nadzieję, że recenzja była pomocna. Produkt oceniam na 4,5/5. Na dzisiaj to wszystko. Pa, pa!

Tamaako

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.