A'PIEU The Read Tint


Yo!

Z racji tego, że tak długo mnie nie było, chciałam wam to zrekompensować! Oto dodatkowy wpis, nie martwcie się w następnym tygodniu pojawi się kolejny! Bez przedłużania, zapraszam!


 The Read Tint- Berry

 



To podwójny kosmetyk, który zawiera tint (2,4g) i błyszczyk (2,3g). Produkt występuję w pięciu kolorach. 

Co do koloru, wybrałam Berry. Tint jest bardzo ciemny, według mnie jest bardziej wyjściowy. Jest trwały, ale nie polecam pić, czy jeść od razu po nałożeniu, bo musi wyschnąć i dopiero wtedy będzie się trzymał. 

(Tint) (Nie umiem pozować do zdjęć...) 

Co do błyszczyku, jestem bardzo mile zaskoczona, jest bardzo lekki i nie klei się, co jest dużym plusem. Kolor jest o wiele jaśniejszy od tintu, ale wciąż jest dość ciemny. Mocno nawilża usta. 

(Błyszczyk)

Poza tym tint i błyszczyk mają bardzo ładny owocowy zapach (jagodowy). Przy używaniu tintów, najlepiej zaopatrzyć się w balsam do ust, bo bardzo wysusza... Produkt jest w formie żelowej, pojemność  jest bardzo mała.  Na opakowaniu jest podpisane która końcówka to tint, a która jest błyszczykiem, niestety po Koreańsku ;_; 


Ok, to wszystko na dzisiaj, z góry przepraszam za niezręczne zdjęcia mojej twarzy... Produkt oceniam na 3,5/5. Poza tym, w najbliższym czasie zrobię recenzję soczewek Circle Lenses. Pa, pa!

Tamaako


Jeśli chcecie być na bieżąco z recenzjami, możecie mnie obserwować na:
 https://instagram.com/tamaako_/
 https://twitter.com/tamaako_
 http://tamaako1.tumblr.com/ 



0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.