Missha Super Aqua Cleansing Foam

 Hej!

Trochę minęło od ostatniej  recenzji, ale lepiej późno niż wcale, huh? Od teraz będę się wywiązywać z pisania recenzji, bo mam bardzo dużo rzeczy które na nie czekają. Poza tym mam nadzieję, że wam trochę pomagam :) Btw, jeśli jesteście zainteresowani/e z przyjemnością zrobię recenzję nowego albumu BTS "In the Mood For Love". 


Super Aqua Cleansing Foam


Jest to pianka do mycia twarzy, producent zapewnia, że po użyciu skóra będzie nawilżona i pełna blasku. Zawiera ekstrakty z kory wierzby i tataraku, które dają nam efekt masażu podczas myca twarzy. W pełni oczyszcza i usuwa makijaż. Opakowanie zawiera 200 ml produktu.

Pianka jest wspaniała, bardzo niewielka ilość wystarcza, żeby dokładnie umyć całą twarz.  Jest bardzo wydajna i robi wszystko co obiecał producent. Dla mnie działa ona idealnie.
Użycie: Na zwilżone ręce wycisnąć niewielką ilość produktu, rozmasować w rękach, nanieść na twarz. 


Wiem, że dzisiejsza recenzja jest bardzo krótka, ale postaram się, żeby następne były dłuższe. Mam nadzieje, że pomogłam. Moja ocena to 4,5/5. Na dzisiaj to wszystko. Pa, pa. 

Tamaako

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.